maandag 18 februari 2013

Het zonnetje breekt door

Wat een prachtige dag vandaag! Nou ja tot 3 uur dan, daarna kwamen de wolken weer tevoorschijn.

Vandaag dus vooral genoten van het zonnetje door een beetje werk te verrichten!

Het ging allemaal een beetje moeizaam want ik heb gisteren 20 km gelopen maar er zijn inmiddels weer twee bakken bekleed met worteldoek!

Tijdens de wandeling van gisteren heb ik ook een aantal mooie wilgentakken kunnen afknippen. Ik heb een prachtig idee gezien op pinterest waarbij ze er plantenlabels van maken. Dus dat ga ik ook proberen!

Ook heb ik het idee om bij koninginnedag een aantal plantjes te verkopen. Het liefst natuurlijk bosaardbeiplantjes want daar heb ik zat zaadjes van. Dat vraagt natuurlijk wel wat ruimte dus ben ik naar de praxis gegaan voor een tweede tl-buis en is er weer een boekenplank leeggehaald ;)

Hier de werk in uitvoering ;)
Daar ga ik dus nog mee verder deze week.
Ondertussen zijn de rucola en radijs ijverig bezig geweest in de andere kweekkamer want zij zijn al  ontkiemt!
Radijs
Rucola
Dit betekent dat ik ze samen met de andere groentjes naar buiten kan zetten binnenkort. Aangezien er nog een of twee zaadjes niet ontkiemt zijn wacht ik nog wel een dagje maar daarna kunnen ze mooi naar buiten en heb ik weer wat ruimte vrij voor de volgende lading plantjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten